Z radością informujemy, że wprowadziliśmy zupełnie nową usługę „07 zgłoś się”, czyli bezpośrednie połączenie telefoniczne z naszymi specjalistami wsparcia technicznego.
Nie czekaj w kolejce, połącz się bezpośrednio z wybranym konsultantem!
"07 zgłoś się", to:
ominięcie kolejki osób oczekujących na połączenie z Centrum Obsługi Klienta VULCAN,
bezpośrednie połączenie ze specjalistą obsługującym wybrany program,
rozwiązanie, już w trakcie rozmowy telefonicznej, nawet trudniejszych zagadnień dotyczących obsługi programu (niewymagających analizy bazy danych).
Kto może korzystać z usługi "07 zgłoś się"?
Z usługi mogą korzystać wszyscy Klienci posiadający pakiet Wsparcie VULCAN Prestiż.
Jak skorzystać z usługi "07 zgłoś się"?
W celu skorzystania z usługi „07 zgłoś się” należy połączyć się, jak dotychczas, z Centrum Obsługi Klienta VULCAN pod numerem telefonu 71 757 29 29, a następnie wybrać numer „7”.
Następnie zostaniecie Państwo poproszeni o wpisanie na klawiaturze numerycznej swojego numeru licencji (bez początkowych zer) i zatwierdzenie go symbolem gwiazdki (*).
W przypadku pozytywnej weryfikacji numeru licencji, na którym aktywny jest pakiet Wsparcie VULCAN Prestiż, zostaną Państwo poproszeni o wybranie tematu rozmowy:
Płace, Kadry – wybierz 1
Programy księgowe i okołofinansowe – wybierz 2
Programy uczniowskie, UONET+ – wybierz 3
Organizacja, plan lekcji – wybierz 4
MOLNET+ – wybierz 5
Inwentarz i Intendentura – wybierz 6
Po wybraniu numeru nastąpi połączenie z właściwym konsultantem.W przypadku nieprawidłowego wpisania numeru licencji lub braku aktywnego pakietu Wsparcie VULCAN Prestiż zostaną Państwo połączeni standardowo z konsultantem Centrum Obsługi Klienta VULCAN.