Szanowni Państwo,
od 1.02.2019 r. zmieni się sposób korzystania z niektórych usług realizowanych dotychczas w ramach Panelu obsługi klienta Twój VULCAN. Poniżej szczegółowo wyjaśniamy, jakie zmiany nastąpią. Zachęcamy do zapoznania się z tymi informacjami.
Zmiany dotyczące konta w serwisie Twój VULCAN
Zmieni się sposób:
- przeglądania historii zamówień,
- sprawdzania salda,
- zarządzania użytkownikami (dodawania i usuwania użytkowników oraz edytowania ich adresów e-mail),
- przeglądania informacji o stanie konta,
- przeglądania informacji o posiadanych programach i ich wersjach,
- podglądu faktur w PDF.
Wszelkich informacji dotyczących powyżej wymienionych tematów będzie udzielało Centrum Obsługi Klienta VULCAN: tel. 71 757 29 29, e-mail:
cok@vulcan.edu.pl
Zmiany przy aktualizacji programów
Jeżeli jednak aktualizacja będzie wymagała wprowadzenia nowego klucza licencyjnego, to taki klucz otrzymają Państwo po wypełnieniu formularza (formularz będzie dostępny od 1 lutego), który będzie znajdował się przy każdej nowo opublikowanej aktualizacji. Po wypełnieniu formularza w ciągu 3 godzin w dniach roboczych otrzymają Państwo mailowo informację zwrotną z kluczem licencyjnym do wybranego programu.
Zmiany przy uzyskiwaniu dostępu dla kolejnych użytkowników serwisu Prawo Optivum
Sposób logowania się do serwisu Prawo Optivum i korzystania z niego pozostaje bez zmian. Jednak w celu uzyskania dostępu do serwisu dla kolejnych użytkowników prosimy o skorzystanie z
Wniosku o przekazanie loginu i hasła. Wypełniony wniosek należy zeskanować i wysłać e-mailem na adres
cok@vulcan.edu.pl. Na podstawie otrzymanych danych utworzymy konto dla kolejnego użytkownika serwisu Prawo Optivum.
Usługi Panelu obsługi klienta, które pozostaną bez zmian, to:
- baza wiedzy,
- podręczniki dla użytkowników programów VULCAN,
- elektroniczne wersje czasopisma „Doradca”,
- sposób informowania o aktualnych wersjach programów i opisach zmian.